endlich!

Äntligen börjar min förkylning släppa lite.. Har varit förkyld å febrig ett bra tag, men idag känns allt så mycket bättre. Iofs kan det bero på att jag ska och färga och klippa håret om en timme, en ny frisyr är en nystart på livet ibland!:)
Kvällens planer är att åka till Jakobstad på förlovningsfest..får pumpa i mej värktabletter så jag orkar.

Lite har jag ändå fått gjort fast jag varit halvdöd..ett helt kort!:) Kort är för övrigt min stora hobby! Älskar att få sitta och klippa och klistra.. Denna gången ville svärmor ha ett kort åt en nyfödd söt liten tjej.



 




Men nu ska jag göra mej i ordning för frissan.. Tror jag ska klippa pannlugg idag..hmm, vi får se!:)
Jag hör till gruppen som bestämmer mig för hur jag vill klippa mej då jag sitter i stolen redan..
Ha en fin helg å kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0