sinnesförvirrad onsdag med huvudet fullt av damm och små röda irriterande hackspettar om man får tro reklamen



Ja bara måsta kopier från Sandras blogg, sånt här är alltid så rolit:)
Alltså när man ska ta och bläddra genom telefonboken.

Har du kysst nummer sju? Nej, det skulle bli lite väl pinsamt att kyssa en klasskompis, speciellt som denne är en tjej.

Har du träffat nummer nio i veckan? Nej, jag tror jag såg henne på en auktion sist. Jag brukade sköta hennes barn.. 

Älskar du nummer tio? Nåja kanske int riktigt, min frissas å min relation är så ytlig ännu :)

Har nummer sexton gått i samma klass som du? Jodå, hon går där just nu faktist!

Brukar du hänga med nummer nitton? Så ofta det bara går!!:) Glenn är super!!

Gillar du nummer tjugosex? Jepp jepp, hon bor tillsammans med min bror.

Vet du om nummer trettioett har ett förhållande? Sist jag såg honom hade han det iaf.

Hur känner du nummer trettioåtta? An ji från byjin!:) Så har vi gått i samma klass genom lågstadiet. Dessutom är vi släkt

Är du intresserad av nummer fyrtiotvå? Nå nej, han är min kusins son..

Hur länge har du känt nummer fyrtionio? Jag tror mitt första minne av Kakolina är typ från dagis..vilket ju inte är såå länge sen om man ska tro på den barnsligt roliga humor vi delar♥  höhö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0