snö snö snööööö


Fredag kväll, blåsig och snöslaskig och hemma ensam:/ Tack och lov kommer Marängen hit och förgyller min kväll! Pyssel pyssel pyssel väntar efter en heldag i skolan. Fy vad dethär vädret kan göra en trött, jag och snaddis har packat upp julkorgar till skolans julbasar hela dagen och räknat ut priser och limmat prislappar på varenda eviga korg.. Men bara genom att köksorna hade gjort kokosbollar så gick dagen riktitgt utmärkt ändå:D


Nu måst jag komma på nått att pyssla med ikväll.. Jag tror det får bli att skära ur pumpor till trappan.. Jepp, det blir det nog. Jag fick tippset att ta tillvara på kärnorna och rosta dem i ugnen. Månne man skulle behöva prova på det...hmm hur som helst, ha en fin snöig fredag!







Gårdagens pyssel; en ljungkrans till dörren.


Kommentarer
Postat av: Snadra

snaddis?! :o

2008-11-01 @ 08:57:55
URL: http://mjaumuffins.blogg.se/
Postat av: ninna

Hihi..e he int gullot Snadra?!:-)

2008-11-02 @ 11:29:31
URL: http://ulletgullet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0