Snö, kallt och helt underbart

Härligt med en ledig helg ibland. Speciellt som sötnosen också får vara ledig på samma gång!
Hittills har det bara hunnits med städning och julkortspyssel och framför allt besök av krombi- och larsmobor:) Alltå en hel del när jag tänker efter.
Hur som helst så har jag överraskat  mej själv; jag njuter av snö och kallt! Och det är ovanligt för att vara en ninna. Det är väl bara att inse att även den mest envisa människan kan ändra sig!:)


Här kommer lite bilder på de julkorts modeller jag pysslat med i helg.







Nu ska jag försöka lista ut hur man gör för att ändra utseende på denna blogg..det är verkligen inte lätt! har någon en aning kan den ju tipsa mej före jag raderar bloggen av misstag:) ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Dadsan

Lever du Ulla? I så fall kräver jag en uppdatering!

2008-12-10 @ 16:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0