Pysselklubbad

Stora saker händer här i Finland! Jag och flickorna har äntligen haft vår allra första officiella pysselkväll. 
Luffarslöjd var gårdagskvällens tema. Hjärtkrokar och små änglar var slutresultatet. Givetvis var ju batteriet slut i kameran så bilderna av våra mästerverk kommer först efter ett tag.. Tills dess har jag bilder på några tvålar som jag har gjort, en annan av mina sysselsättningar.

Nu ska jag inviga min fredagskväll med att laga laxpaj och chokladcrispkaka tills imorgon:)


Mandeltvålar



Jordgubbs-&kiwitvål och citrontvål



Tjärtvål, mandeltvål, citrontvål, jordgubbstvål


Kommentarer
Postat av: Dadsan

Nåmen Ulla va vacker blogg du har! :) Men nu böri e no var dags å uppdater igen...

2008-09-03 @ 15:13:56
Postat av: marre

Jaså, så he e jär ty haldär hus?:) Håller med dadsan, grann blogg har ty!:)

2008-09-05 @ 19:24:42
URL: http://www.bloggen.fi/mahelen
Postat av: Anonym

NÖFF

2008-12-29 @ 21:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0